pátek 7. dubna 2017

Kouzla


Tento týden odhaluju kouzla - ve středu na workshopu Šálivé společnosti jsem pokořila dlouhý sloupek (ten mi dal:-) a jeho aplikaci, taky univerzální začátek šátku s dlouhými cípy - téma pletařsky blízké mi šlo víc od háčku:-)
Kniha, kterou jsem od Petry dostala už dřív, mi najednou nepřijde tak záhadná.
Petro, děkuju za uvedení do světa háčkařských kouzel:-)

Včera jsem musela vyrovnat deficit a vzít zas do rukou jehlice:-)
Brioche - oblíbenou Stephenovu techniku, jsem si vyzkoušela na Exploration Station.
Tehdy ve mě zanechala hluboký dojem - zuřivý - sklouzlo mi oko a celá část se mi hezky rozjela před očima. Výzvy mám ráda, tak jen víc takových možností. Šátek Sizzle Pop od Lesley Anne Robinson, který budeme plést jako KAL pletařského víkendu, skýtá nekonečně mnoho míst, kde mi může utéct oko, paráda:-)


13 komentářů:

  1. Na tenhle šátek se moc těším!
    A jseš dobrá, naučit mě háčkovat se zatím nepodařilo ani Petře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sizzle je hodně o soustředění, čeká nás mírně meditační víkend:-)) Nee, jak se do toho člověk dostane, už to jde pohodově:-) Bavilo mě to moc:-) A to párání u háčkování je teda pohodička, škoda že to není tak snadné u pletení:-)

      Vymazat
  2. Snadné párání maličko vyvažuje velkou spotřebu příze :-)

    Helčo, byla jsi skvělá začátečnice s raketovým startem :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Helčo, brioche a Sizzle Pop -taková nádhera a další výzva pro mě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, opravdu kouzelná technika, doporučuju vyzkoušet:-)

      Vymazat
  4. Helenko jsem šťastná, že jsem tě mohla poznat.
    Krásnou neděli ti přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdenko, jsme také moc ráda, že jsme se poznaly:-)

      Vymazat
  5. Dobrý den,
    ten šátek je nádherný, koukala jsem na Ravelry na projekty, ta technika je úžasná. Zatím jsem nic nepletla technikou brioche, podle videí mi z jené barvy připadá jednoduchá, ale se dvěmi už je to složitější a na tomto šátku to vypadá, že se oka ještě kříží. Chtěla bych se zeptat, jestli je to těžké. Laurelii se snímanými oky jsem zvládla, ale toto nevím, jestli se do pletení pouštět.
    Moc děkuji za odpověď. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Technika je náročnější jen na pozornost, jakmile jsem dostala do ruky základy, jde to dobře:-) Myslím, že není třeba se toho obávat, určitě to zvládnete:-) V květnu budou videa k této technice, ta by měla hodně pomoct:-)

      Vymazat
    2. Super, těším se na videa, moc děkuji!
      Pěkné Velikonoce. Jarka

      Vymazat
  6. Helenko, háčkování přece pro tebe, zkušenou pletařku nemůže být nic těžkého :-)) No a brioche dvoubarevné a ještě ty vzory to je krása :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, zkušená pletařka sice jo, ale ten dlouhý sloupek mi teda dal:-) S tak výbornou lektorkou to šlo pak samo, já jsem se často ptala a Petra ni trpělivě odpovídala a ukazovala, bavilo mě to moc:-) Brioche mě chytly za srdce, myslím, že to nebude poslední kousek:-)

      Vymazat