pondělí 7. července 2014

Do Amsteru nejen na Dam...







Přidat popisek


















Poprvé v Amsterodamu jsem byla před 20 lety...přijeli jsme s kamarády stopem, spali na lodi a nejvíc času jsme strávili kolem hlavního náměstí Dam...tehdy mě nadchla ta svobodná atmosféra..

Amsterdam teď - to jsou pro mě krásná okna, dveře, schodiště a tím i domy.....přirozené propojení města a interiérů....příjemní přátelští lidé...ta elegance v oblékání, ach....šílení cyklisté, z jejichž bláznivé jízdy se mi skoro motala hlava....spousta obchůdků a uliček s úžasnou atmosférou ....

... a taky galanterie -  Afstap s nabídkou Rowanu a naprosto dokonalá je  Penelope Craft - Madelinetosh a Malabrigo v úchvatných barvách  - každý den bylo potřeba se jít pokochat:-)

A ta svoboda dělat si co chci a plést si jak dlouho chci, prostě krásný zážitek, který dlouho zůstane v paměti:-)

12 komentářů:

  1. Takový výlet je jako zážitková terapie.
    Jsem strašně zvědavá na tvůj rozpletený šátek. Ty barvy jsou úchvatné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, terapie přišla v pravý čas:-) šátek už teď hraje tisíci barvami, taky se na něj moc těším:-)

      Vymazat
  2. Hýčkej si tu naakumulovanou energii! Díky za fotoreportáž. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musím, tak snad nějaký čas vydrží:-) Díky i za video:-)

      Vymazat
  3. určitě ten zážitek zůstane v paměti dlouho, a kdyby trošku zbledl, stačí mrknout na ty fotky - přímo to z nich čiší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ) Já se moc těším na reportáž z Yarndale, hned bych jela:-)

      Vymazat
  4. Nádhera, opravdu, lidi tam musí být asi takoví spořádaní a klidní, když jezdí tolik na kole. Bude i větší klid než u nás. Krásný šátek a příze taky. Doufám, že se pochlubíte na blogu s hotovým dílkem.....:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné výletní střípky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat