pátek 12. května 2017

Laurelie




 Letošní jarní KAL mě moc bavil - poprvé jsem pletla mozaiku, objevena další skvělá pletařská technika:-)
Váhala jsem, jestli nemám vynechat krajku a neuplést ji vroubkem jakou první část, ale zvítězila síla skupiny - chtěla jsem mít stejný jako ostatní:-)

Návod: Laurelie (design Lisa Hannes)
příze: Malabrigo Sock Ochre a Persia
jehlice 3,5 a 3,75 

A další tři na jehlicích:-)





6 komentářů:

  1. Heli, krása :-) Laurelie - to bylo moc příjemné pletení a Daybreak, to je pro mě přímo srdeční záležitost - už mám dva a v plánu třetí. Sizzle Pop - taky už čeká v řadě a to veliké Stephenovo oko se mi líbí čím dál víc. Krásné dny s pletením. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Pavli:-) A v hlavě pořád další a další plány, pletení je teda šílená závislost:-)

      Vymazat
  2. Helenko, krásné to máš všechno :-)) Já dělám třetí Laurelii a mozaika mi vůbec nevyniká a přitom je na šátku to nejkrásnější.... a už se těším, až se vrhnu na Sizzle Pop, moc mě baví :-) No a Daybreak do toho se taky jednou pustím :-) Krásnou neděli přeji, hezký svátek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Zdeni:-) Těším se na tvůj Sizzle Pop:-)

      Vymazat