sobota 19. května 2018

Nemeton








Zbývalo 25 dní a Nemeton bych měla na jehlicích rok:-) 

Jeho čistá grafika mě uchvátila na první pohled.
Šátek je ideální pro milovnice copánků - mám je moc ráda, ale vždycky se jich brzo přejím, takže dokončení bylo otázkou pevné vůle. Katka je mi svědkem, že jsem ho několikrát chtěla vypárat.Nerada věci vzdávám, tak nakonec jsem posledního března uzavřela poslední oko...
Návod je dostupný ve formě rozkresu.

Příze: skvělá Rosy Green Wool Cheeky Merino Joy odstín Garden Pond - 2,3 přadena.
Můj druhý šátek z této příze a už mám v plánu třetí:-)

7 komentářů:

  1. Heli, znáš to - trpělivost růže přináší - nádherný je :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Pavli:-) Občas se mi trpělivosti nedostává, ale vyplatilo se vydržet, to jo:-))

      Vymazat
  2. Hezký večer, chodím nakukovat a píšete,že na šátku je copánkový vzor,ale já miluji plést všelijaké copánky,ale na tomto šátku žádný nevidím.Nezlobte se, nechci Vám nic hanit.Obdivuji Vás obě,je mi 67let a pletu od 13.Mějte se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím vás, asi jsem se nepřesně vyjádřila, není to klasický copánek, jako copánek vnímám i křížení například 3 ok, dvě z nich se pletou třeba hladce, jedno obrace apod. V další řadě je posun doleva nebo doprava, takže vlastně nevznikne úplně klasický copánek s oky přesně nad sebou. Pokud existuje jiný název, omlouvám se:-)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat