středa 4. března 2015

Yarn Along VII




Připojuju se k Ginny.

Dnešní pletařská chvilka byla věnována blokování nového Daybreaku.

Včera jsem začala číst knihu Enneagram od Richarda Rohra a Andrease Eberta.

"Enneagram - prastarý, na Západě teprve v naší době objevený prostředek k sebepoznání a k duchovnímu vedení druhých lidí. ...Jako zrcadlo duše zůstává enneagram nástrojem, který je možno kdykoliv odložit. Enneagram není tou odpovědí, nýbrž jedním z ukazatelů. Ukazatelé ukazují cestu, jít po ní však musíme sami."


6 komentářů:

  1. To je nádhera......šátek Daybreak se mi moooc líbí. Ty barevné kombinace, ve kterých jste ho už obě pletly, byly vždy úchvatné! A ta preciznost a zkušenost jde na práci také vidět....:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-)
      Daybreak je pro mě jeden z nejhezčích šátků, úžasný návod:-)

      Vymazat
  2. Další nádherné barvičky Daybreaku! .....už se těším na foto po vypnutí:o)) A nejlépe i omotaný!
    Jinak to blokování šátku je fakt lákávé, kam se hrabou špendlíky! Hodně zajímavá novinka v obchůdku...
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I omotaný bude:-)
      S bloky se pracuje moc příjemně, dráty jsem na něj taky zkoušela, ale tam mně ještě chybí cvik a nebyl čas:-)

      Vymazat
  3. Šátek nádherný, zapošívání rozhodně nezávidím. ;-) Petra

    OdpovědětVymazat