pátek 26. prosince 2014

Dárek pro maminku





Tradice adventního pletení vzoru rybí kost pokračuje, letos ročník 2. 

Dárek pro moji maminku k jejím včerejším narozeninám, barvu si vybrala sama. 

Návod: Big Herringbone Cowl (Purl Soho)
Příze : Drops Lima pistácie
necelá 4 klubka, jehlice č.10

Maminko, děkuju za vše, ty víš....

8 komentářů:

  1. Hm, tak to jsem se snažila naučit podle vida a moc mi to nešlo .... a je to tak efektní vzor !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S prvním z nich jsem taky trochu bojovala...druhý už šel líp...moc se mi vzor líbí i na tkanině...Hezké dny!

      Vymazat
  2. Krása... Už bych tu Limu měla také vyzkoušet. Všude na ni slyším jenom chválu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lima je výborná, moc příjemně se s ní plete. Chystám se na další pletení s ní, zásoby se nějak ne a ne zmenšit:-)

      Vymazat
  3. Moc ráda brouzdám po Vašich stránkách, je tu tolik krásných věcí... Rybí kost mě opravdu zaujala a nahodila jsem cvičně několik oček a ono to kupodivu šlo! Jen jsem trochu zmatená ve směru pletení (chtěla bych šálu v pravém slova smyslu). Nahodím spoooustu oček a pletu od "dlouhé" strany? Tzn. poměrně málo řad?
    Za případné info děkuji.
    A máte to opravdu nádherné, všechno a moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za ocenění, těší mě, že se Vám líbí, co pletu:-) Mamince jsem pletla nákrčník na kruhové jehlici, v popisu to nemám přesně uvedeno. Pokud byste chtěla klasickou šálu, bylo by potřeba návod upravit, u nákrčníku se pletou jen lícové řady. Pokud byste potřebovala pomoc, napište mi prosím email na helca.auerova@seznam.cz

      Vymazat