pondělí 3. listopadu 2014

Dárek pro Hanku


Dárek pro švagrovou k narozeninám - srpnová oslava se přesunula na Dušičky, bude tedy hřát v tomto teplém podzimu a dál...

Návod: Shaelyn (Leila Raabe)
příze: Drops Alpaca šedá (něco přes 3 klubka)

10 komentářů:

  1. Heli, fešák! Já dnes dopletla své první Kupido u 3. ocásků s Vendelínkem, ještě začistit a bude. Pa Mia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Júú, to jsem zvědavá:-) Jen ta představa Ocásků mě dnes potěšila, nutně už potřebuju jít plést do kavárny:-)

      Vymazat
    2. No bylo tam trochu smutně. Vemu ho s sebou na setkání. Dneska jsem ho měla a nákrčník se osvědčil.

      Vymazat
    3. Blahopřeji ke zdolání Cupida (vidíš, že bylo snadné). Pobavilo mě, že jsi jej zkoušela zrovna dnes, kdy teploměr ukazoval 20 °C ve stínu. Petra

      Heli, šátek je nádherný.

      Vymazat
    4. Peti, ráno bylo 10°C a foukalo, takže pocitově 7°C:-))) Dodatečně ještě jednou díky! Kvik

      Vymazat
    5. Tak snad nám v Atlasu bude veseleji:-) Těším se!

      Vymazat
  2. Krásný šátek. Jistě se líbil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbil:-) Byl hned vyzkoušen, jestli neškrábe, ale Alpaca nezklamala:-)

      Vymazat
  3. Nádherný vzor a praktická barvička, ta se bude hodit ke všemu.....:-) Jako vždy šikovné ručičky vytvořily moc pěkný dárek. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-) Šedá je další moje oblíbenkyně, její kouzlo stále objevuju:-)

      Vymazat