čtvrtek 25. ledna 2018

Čepice

Blog poslední dobou nestíhám  a dnes tedy bude probuzen aspoň vzpomínkou na vánoční dárky, které jsem pletla klukům a manželovi.
Barley z Malabriga Rios Cian

Barley z Malabriga Riso Reflecting Pool

Koolhaas z Malabriga Paris Night

Čepice Koolhaas je inspirována stavbou slavného nizozemského architekta Rema Koolhaase:-)

Držím nám všem palce, aby letošní rok přinesl změnu, odvál staré časy pryč a přinesl zpět do veřejného prostoru kultivovanost a slušnost:-)


7 komentářů:

  1. Čepice pěkný! Myslíš, že už je to nejblbější? (Spíš jen řečnická otázka - jsem hodně zvědavá na výsledky v sobotu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že už jsme hodně hluboko..ale těžko říct, realita vždy překvapí...

      Vymazat
  2. Heli, překrásné čepice - mistrovská díla.
    Ad politika:Je to těžké. Ve mně tu kultivovanost a slušnost nevyvolává ani jeden kandidát. Jeden nepolepšitelný buran, druhý uštěkaný rotvajler. Ani jeden nemluví s respektem a slušností k tomu druhému. Ani jeden pokorný a pravdomluvný. Sledovala jsem jejich politické debaty a přenášelo to na mě jen smutek a neurozu. Mám z toho těžkou hlavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvíc mě potěšilo nadšení, které čepice vyvolaly:-) Pro mě je volba jasná, i když hlavu mám z toho těžkou taky. Mrzí mě to rozdělení společnosti, vnímám, že prostě každý člověk čte svět a co se v něm děje jinak..máme příležitost k růstu:-) Snažím se pochopit i voliče MZ, bohužel opravdu nerozumím.

      Vymazat
  3. Helenko, to se vůbec nedivím, že čepice potěšily :-) Krásné jsou všechny tři :-)
    I já doufám, že to dnes dopadne....musíme si držet pěsti :-)

    OdpovědětVymazat
  4. já také blog zanedbávám není čas ale čepice jsou super

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mě zase potěšilo tvořeníčko, i barvičky jsou super :-)

    OdpovědětVymazat