sobota 16. prosince 2017

Treysta


Popis příběhu Treysty by mohl nést klidně název: "nikdy neříkej nikdy":-)

S přízí Ístex Léttlopi jsem se poprvé setkala při jednom z prvních výletů Vlněných sester do Vídně, šáhla jsem si a v té chvíli jsem si myslela, tak tuhle přízi nikdy v životě..-)

A stačilo pár let a mám z ní svetr:-)
Po vydání časopisu Laine Issue 3 bylo jasno, že Treystu prostě musím mít:-)
Originální návod je navržen přímo pro Léttlopi, tak jsem se odhodlala:-)












Léttlopi říkáme s Katkou kousavka a taky že je:-) 
Kousavka, která krásně hřeje:-)

8 komentářů:

  1. Překrásná kousavka! Úplně vidím ty zuby :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně se povedl! A jak se Ti tedy nosí? Bude to oblíbený kousek v šatníku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Lenko! Určitě bude oblíbený, velikostně sedí skvěle:-)

      Vymazat
  3. Nádherné barvy! Už před časem jsem dostala Léttlopi jako suvenýr z Islandu od kamarádky a trochu se jí bojím. Myslím, že díky tvému krásnému svetru se nakonec odhodlám :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Radko:-) Určitě ji dej šanci, fakt to není tak hrozné:-)

      Vymazat
  4. Krásné barvy, vážně. Je úžasně výrazný. Jsem velmi zvědavá, jak kouše po vyprání. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dám ti sáhnout, Peťo:-)) A děkuju, šedivý tlustý svetr už mám, tak jsem chtěla barevný:-)

      Vymazat