pátek 11. srpna 2017

Pozdrav z Kavkazu

Tušetie v Gruzii
Externím spolupracovníkem Vlněných sester na výpravách za vlnou se stal tentokrát můj muž, který  byl 14 dní ve východním Kavkazu na treku a na cestě vyfotil pletařskou minireportáž:-)
Cestování za vlnou směrem na východ nás s Katkou teprve čeká, zatím nás táhnou západní obzory:-)

slušně zásobená galanterie v Tbilisi
prodej pletených výrobků v každé vesnici, do které dorazili









Dostala jsem stylový dárek - vyplétané ponožky a návleky na ruce :-) Tak ani letošní zimu s pletením ponožek nejspíš nezačnu:-)




6 komentářů:

  1. Teda, tak to už budete vlněná rodina :-)) Je to moc hezké, že na tebe manžel takhle myslí a přiveze nejen fotky, ale i stylový dárek :-) No ani mě se do vyplétaných ponožek nechce, mám strach, že by člověk zadrhával a té práce, když je tolik krásných ponožkovek :-)) Krásný zbytek léta :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kavkaz je místo, kam jsem se vždycky chtěla podívat! zatím se mi to naživo nepodařilo, tak děkuji za reportáž :-) a koukám jak blázen na tu nabídku pletených věcí! zdravím, Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko moc děkuji za nádhernou reportáž.. Trošku žasnu a závidím.Tolik krásných barev a vzorů.. Ponožky jsou úchvatné. Měj se moc krásně.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na světě je taková spousta šikovných lidí, to je krása:-) Měj se moc hezky!

      Vymazat
  4. Ta vlněná ponožko-obuv se jmenuje džuraby. Má zpevněnou podšitou podešev. Plete se od špičky a moc bych se to chtěla naučit...

    OdpovědětVymazat