sobota 22. července 2017

Temná noc i moře









Projekt, ke kterému mě inspirovala Katka
Tak se mi líbila její verze šátku Waiting for Rain od Sylvie McFadden, že jsem ho chtěla mít taky ve své sbírce (počet šátků už opravdu odpovídá spíš sběratelské vášni).
Tmavá verze - barvy mně blízké:-)

Příze: Wollelfe Midnight 600 m
Malabrigo Sock Cote d´Azure 125 m
jehlice 3,75

Rostl v rytmu šumění moře - vidím v něm jeho barvy stejně jako barvy přicházející noci.
Díky za skvělý pletařský zážitek, návod je skvělý!

Posílám oblíbenou píseň DM:

9 komentářů:

  1. Přesně u tohohle moře jsme byli! Helčo, ty barvy se Ti tak povedly!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moooře času u modrého moře, krásné vzpomínky...Děkuju:-)

      Vymazat
  2. O, la-lá! Příze Wolfelfe mne nepřestávají překvapovat.
    Těším se, až šátek uvidím naživo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už přemýšlím o svetříku:-) Plánů moc, času výrazně míň:-) Ale jsem ráda za to, že vůbec nějaký mám:-)

      Vymazat
  3. Je krásný. A připomíná mi oči ducha. :-) Petra

    OdpovědětVymazat