pondělí 26. června 2017

Západ slunce









Některé projekty jsou návykové - u mě počtem upletení vede Daybreak:-)

Pátý v pořadí jsem si pro sebe pojmenovala Sunset - západ slunce. Barvy šátky mi připomínají konec dne, kdy se všechno ztiší a přichází noc.....

Příze: Crazy Zauberball  Route 66 a Zauberball 100 Red to Go
jehlice 3,5

Těším se, až přijdou chladné večery a i když zapadající slunce neuvidím, Daybreak mi ho bude připomínat:-)

6 komentářů:

  1. Heli, tento Daybreak ti vyšel nádherně.
    Nakonec jsem na Daybreak #3 zvolila kombinaci Routé 66 a Fliederduft.
    Barevně připomíná šírání, tu chvíli dne, kdy se budí ptáci a barvy se stávají barvami.
    Jméno šátku se nabídlo samo: The Hour between Dog and Wolf.
    A už opravdu začnu vkládat fotky na Ravelry, je to mé letní předsevzetí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Eleno:-)
      Napětí na začátku vystřídala spokojenos tpo dopletení:-) Fliederduft je krásný odstín, na ten mám teprve spadeno. Těším se na tvoje fotky na Ravelry, všechny si je pak hezky prohlídnu:-) Hodina mezi psem a vlkem - díky za připomenutí, znám to úsloví, až díky tobě jsem si ujasnila, co znamená:-)Hezké léto:-)

      Vymazat
  2. Helenko šátek je přímo nádherný a ty barvičky - ach..
    Tak mám další dilema, nevím který šátek plést dřív..
    Krásný večer. Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Zdeni:-) Už se těším na srpen, to bývají večery chladnější, tak ho provětrám:-) S šátky to mám stejně:-) Měj se moc hezky!

      Vymazat