středa 21. června 2017

Great Eye

Mám další pletené plátno - nebo je to ještě šátek?:-) 
Stephenův Eyeball mi padl od oka hned při zveřejnění návodu - byla to jasná volba!
Od Katky jsem k narozeninám dostala svoje první přadeno Hedgehog Fibres na duhovku, zornice je modrá jako hluboká studánka (Malabrigo Sock Cote D´Azure). A růžovošedé bělmo upleteno z Martin´s Lab Candy Sparrow.

Těším se na babí léto, až se do něj zabalím:-)




 







11 komentářů:

  1. Krásný! Fakt krásný! Já myslela, že tahle "plátna" :) nejsou nic pro mě, ale když ho vidím... hmm... asi změním názor. A výklenek u petrovské katedrály (poznala jsem správně?) - fajn místo na focení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Taky bych to do sebe dřív neřekla:-) Ano, fotily jsme na Petrově ...a pak jsme vyrazily za Dlouhou punčochou na Mint Market:-)

      Vymazat
  2. Nádhera, Helčo. A krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je taková nádhera...že nejde vypovědět!
    A šaty se mi taky líbí moc ;)
    Krásné dny a zdravím

    OdpovědětVymazat
  4. Magické oko, co přitáhne všechny pohledy :o)
    Dobře vypadá i omotané kolem krku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-) Čekala jsem, že ani omotat nepůjde, naštěstí bylo překvapení příjemné:-)

      Vymazat
  5. Vypadá vážně moc pěkně a fotky nádhera :-))

    OdpovědětVymazat