středa 30. března 2016

Něco málo připraveno...







Bratr bude mít v červnu kulatiny...nejdřív jsem mu chtěla uplést nějaký hezký svetr...ale protože mě to napadlo krátce po dokončení svetru pro mého muže, je jasné, jak to dopadlo.....do dalšího pánského svetru se pustím až za nějaký čas:-)

Jsou typy mužů, které mají rádi klasickou módu - šála s čepicí, nejlépe šedivou nebo černou a jsou spokojení....
..můj bratr je typ odvážného muže, který má rád design (to architekti asi všichni), tak jsem vybrala Stephenův návod - to je totiž architekt pletení.
Barva šedá jako základ (Rios Pearl Ten) a oranžová (totiž Holandsko - výborní architekti a Stephen) - Rios Sunset. Tedy nákrčník ladící k bratrově duši:-)
A k nákrčníku zas bude hezky ladit čepice - zase  Rikke!

Dva dárky tedy mám - a mám z nich radost....

Návod: Safety Scarf
klubka: Malabrigo Rios Pearl Ten (90 g) a Sunset (130 g)
jehlice č.5
Nákrčník se plete jako šála a pak se sešije jako moebius

Čepice: Rikke
90 g Rios Pearl Ten

14 komentářů:

  1. Radek bude nadšený!!Sama uvažuji o koupi návodu - Teal Feather + English Rose!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teal Feather a English Rose spolecne vypadaji bozsky! Mam v oblibenych svetr Carabe od Justyny Lorkowske v teto kombinaci:-).

      A ten nakrcnik s cepici je nadherny. Je mi lito, ze muj muz na krku ani hlave nic nenosi, ale bratra mam vlastne taky;-)

      Vymazat
    2. Tak to bude krása! těším se:-)

      Vymazat
  2. Moc pěkný dárek, taky chci bejt bratr :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Je to krasne, ste sikovna.

    S pozdravom, Emilysed

    OdpovědětVymazat
  4. Odvážný muž! Představuju si, jaký k tomu má kabátek a tašku a co obědvá (snad si při jídle šálu sundá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je:-) No se sundáním šály moc nepočítám:-) třeba někdy vyfotím v akci:-)

      Vymazat
  5. líbí moc...a ty barvy super (v tom bych chodila sama:-))..JJ

    OdpovědětVymazat
  6. Ať žijí odvážní muži! Víš ty, jen tak mimochodem, že tato sytá žlutá s fialovo-sivou je kombinace, co sluší i tobě? A moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak, ještě že je pro koho plést:-) ...a víš ty, že nevím:-)) svět barev objevuju postupně a pomalu, a nejtěžší je asi poznat, která sluší mně:-) odjakživa vím, že se dobře cítím v černé, ale s přibývajícím věkem na mě z ní padá i smutek...takže pletu z různých a pak zjiš´tuju, v které ráda chodím - momentálně odstíny červené:-)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuju, Zdeni!..a bude ještě jeden nepletený:-)

      Vymazat