čtvrtek 26. listopadu 2015

Doodling pokračuje...



...třetí část dopletena a teď si představuju, čím to asi skončí...
...pár tipů mám, tak jsem zvědavá, zda se trefím:-)
Těším se na zítřejší poslední část návodu!

Technická: Zatím vypleteno 865 m.

A jak říká Stephen:

Happy Doodling!

10 komentářů:

  1. Jseš rychlá, já nemám ještě ani půlku druhé nápovědy. Tuším, že šátek dodělám možná až o Vánocích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď to nějak jde, tak toho využívám...no a taky bych to ráda dorazila a pletla už něco jiného:-)

      Vymazat
  2. To barevné klubko tam tak úžasně sedí! Nádhera! Ještě mám doma dvě klubka Crazy Zauberball, takže jsem pod vlivem tohoto Doodleru úplně nalomená:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-) je to fakt zábava, podle mě stojí za to:-)

      Vymazat
  3. Nádhera. Jako moře při západu slunce. Ty barvy úplně zvou k zachumlání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moře mi to taky připomíná:-) No tak snad to půjde omotat kolem krku:-)

      Vymazat
  4. Jsem velmi zvědavá, jaký bude výsledek.. Steven vždycky překvapí. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stephen vymyslel na závěr šílenost, které se teda nezúčastním, páč bych to upletla a nenosila, takže jsem zvolila jednu ze dvou střídmějších variant:-)

      Vymazat
  5. Heli, upleť šílenost a já budu hrdě nosit;)!!! Jinak krásné, také se mi líbí Tvá volba barev. Mia

    OdpovědětVymazat
  6. Já dodůdlila včera.
    Nakonec lepší, než jsem se během pletení začala obávat. Na začátku jsem se hrozně těšila a pak přemýšlela, co s takovou věcí ve tvaru mušle a jestli se bude ještě dál nečekaně vyvíjet. A teď po ukončení mi ten tvar připadá dobrej. Akorát to není šátek pod kabát nebo pod bundu, nato je to moc materiálu.
    Fotku teprve nahraju do počítače.

    OdpovědětVymazat