středa 21. října 2015

Norie



Nová čepice ze zbytku příze po letošním KALu.(barva více odpovídá druhé fotce).

Návod: Norie (Gudrun Johnston)
Malabrigo Arroyo Aquas (70 g), jehlice č.3,5

5 komentářů:

  1. Hezká čepulka. Chystám se na čepici pro maminku. Myslíš, že se hodí na okraj tubular cast on? Prý to nahození není moc pružné, a já nemám možnost zkoušet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-) Použila jsem German Twisted Cast On a okraj je pěkně pružný:-)

      Vymazat
    2. Tak jsem si dnes, Heli, konečně nastudovala a vyzkoušela obě nahazování. Ale obávám se, že to brzy stejně zapomenu. Ještě, že se to dá osvěžit na YouTube...

      Vymazat
    3. Myslím, že některé techniky stačí jednou dvakrát za rok osvěžit na youtube, čistá hlava je někdy větší poklad než studnice všeho možného a mnohdy i zbytečného:-) Z čeho bude čepice pro maminku?

      Vymazat
    4. I Iglu color - ponožkovky v odstínech smetanová, béžová, bordová, lilková (Eisbaer). Mám tu přízi již dlouho koupenou. Dala jsem si předsevzetí pohnout trochu s mou syslí zásobárnou. Vyjde mi i šála.

      Vymazat