pondělí 9. března 2015

Tweedový třetí





Vousatý drak + klubka z Amsterodamu a je tu další Daybreak.
Tweed je při pletení tužší, očka tak snadno nesklouzávají z jehlic, ale velmi mile překvapil po blokování -na tu hebkost už jsem zapomněla...

A drak (alias Pogona) mi pořád nedá spát... z čehopak ho jednou upletu?

Návod: Daybreak
Příze: Rowan Felted Tweed DK a 3 klubíčka Fine Tweed
Jehlice č.4


....a jedna fotka z interiéru

8 komentářů:

  1. Heli, je krásný. Pořád hledám ten správný odstín na Daybreak. Tak možná základ z některého Rowan Felted Tweed?
    Ta červená je skvělá, a v kombinaci s modrou mnohem oslnivější (ve srovnání s Pogonou).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá, ten odstín Tweedu mám asi nejradši...vymýšlení barevných variant je umění samo o sobě a někdy těžká dřina:-)

      Vymazat
  2. Další krásný šátek. Koukám, že to taky musely být nekonečné řady ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-) Tak jsme si ty nekonečné řady užily obě:-)

      Vymazat
  3. Heli, ten je! Chválím Ti barvičky, skvělá kombinace!

    OdpovědětVymazat
  4. Heli, návod mám dva dny koupený a pletu jak o závod. Už jsem na 21. proužku. Budu dělat největší variantu, ale na menších jehlicích. Návod je neskutečně příjemný. Už teď je jasné, že svítat bude nejednou :o)
    Velikonoční pondělní dopoledne, jak skvostný odpočinek! Všichni moji muži vyrazili na mrskut, mám navařeno, a jsem v poledne ještě v županu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, to je neskutečně příjemné pletení:-) Těším se moc, jakou kombinaci uvidím:-) Pondělní klidné dopoledne bylo i u nás, všichni chlapi z chalupy pryč, nádhera:-)

      Vymazat