čtvrtek 15. ledna 2015

...pomáhá


Rozpletených věcí dost, přesto bylo potřeba včera nahodit něco nového....
......pletením k uklidnění...
...včerejší duhová terapie mi pomohla.
...jen se tak ponořit do Ravelry a klubek, vybírat barvy a mlčky hladce a obrace....


13 komentářů:

  1. Jojóó, přesně. Nořím se tento týden každý večer a kolem jedné po půlnoci se potácím do postele. A ráno se nemůžu vynořit.
    Horší je, že mám chuť syslit klubka. A teď do března nemůžu mít extra výdaje navíc, už jsem měla 1500 Kč pletařských výdajů tento týden, snad mi nebudou chybět, až budu platit svoje vzdělávání...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemožnost večer odložit jehlice znám:-) a ta touha syslit je mi taky vlastní....máme to fakt těžké:-))

      Vymazat
  2. Pěkné, pěkné... Bude to svetřík?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude svetřík pro holčičku:-) Nejvíc mě baví ty začátky, to je takové příjemné napětí, jak se to klube:-)
      No a ke konci se některé věci táák vlečou, to znáš, že?:-))

      Vymazat
  3. Jak vidno, jsou i produktivní duhové terapie. :-) Užívám si teď spíš těch neproduktivních - v lednu jsou nádherné východy slunce v přiměřenou hodinu. Zrovna teď vidím ohnivý pruh nad městem a divadlo potrvá ještě nějakou dobu. Doporučuji pro povzbuzení po nočních ručních pracech.

    Snažím se zamakat na zmenšení syslírny. Háčkovaných šátků přibývá, ale prostor ve skříňce se neobjevuje. Tak nevím. :-D :-D

    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musí být krása....někdy si ráno musím udělat čas i na tuto terapii:-)
      Tak to je mi záhada se syslírnou.....a nenakupuje pravá ruka a levá o tom neví?:-) Přineseš ukázat nějaký krásný háčkovaný?:-)

      Vymazat
    2. Přinesu, pokud je dřív nerozdám. :-) A kdybys nestihla východy, pošlu Ti fotky. Cesta se vždycky najde. ;-) Petra

      Vymazat
  4. Heli, to je krása. Tou holčičkou myslíš mě, že jo?:-) Nechci vás rozdráždit, ale mám doma už jen asi 15 klubek vlny a 5 klubek bavlněné příze. Do uvolněných prostor se ale cpe kočka, syn tam schovává auta...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) No teda, syslírna bude brzy prázdná?? Jakpak s tím naložíš?:-)) Přece to nenecháš kočce a synkovi:-)

      Vymazat
  5. Jeden projekt hezčí než druhý.....už se těším na výsledek! Copak je to za přízi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-) Oblíbená Drops Lima šedá 9015 a její zbytky:-)

      Vymazat
  6. To je ale náhoda. taky se chytám na "duhu v mlze" šedou v kombinaci s duhovými proužky. jen to bude vestička pro mimino.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je výborná náhoda:-) Těším se, až uvidím jinou verzi stejného motivu:-)

      Vymazat