pátek 14. listopadu 2014

Dny letí...

V úterý s K. moc příjemná návštěva u Bududub, děkuju za úvodní lekci do vyšívání:-)
Že by mi při vyšívání ruce tak rychle kmitaly? ...vůbec ne, v reálu to bylo hooodně pomalé...ale vybavily se vzpomínky na hodiny ručních prací na základní škole....co všechno si v sobě člověk nosí..



A hned ten večer do kavárny Atlas s pletením - Metalouse brzo bude..


Stephen zveřejnil už třetí část Mystery KAL, já dnes začínám druhou:-)
A dobrodružství je to pořád!

12 komentářů:

  1. Helen, na ten Kal jsi vybrala skvělé barvy. Perfektní.
    A vyšívání s Budubub musel být zážitek. Já vyšívám tuze ráda. Tak ať se ti daří.
    ;-) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-) Mé nadšení z barev střídavě roste a klesá, momentálně spokojenost:-)

      Vymazat
  2. Bezvadný výběr barev na šátek. Nevím proč, evokuje to ve mne Afriku.
    Jsem ráda, že vyšívání zažívá svou renesanci. Před lety jsem se zásobila několika desítkami metrů lněné látky. Hezky se vyšívá i na nebělené nešepsované malířské plátno. Ale nejradši stejně vyšívám na staré, ručně tkané konopné.
    (A ten šátek z Madelinetosh je bezvadný. Fialovo-rezavé odstíny mne vždy dostanou.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak někdy člověk začne vidět věci, až díky jinému pohledu - tak díky tobě jsem v barvách opravdu objevila Afriku - a šátek jsem pojmenovala Cheetah:-) Pravděpodobně se mi barevnost Tomáškových zvířat - milovníka afrických šelem - dostala nevědomky hluboko pod kůži:-)

      Vymazat
  3. Stephenovo tajemství vypadá moc dobře, těším se na pokračování. Barvy jsou výborné.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Mystery KAL vypadá zatím jako nějaká tapiserie. A vidím v tom i trochu Slunečnice pana Gogha :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úterý bylo fajne:-) Mystery Kal vypadá lákavě, lze už jen zase plně souhlasit s již výše napsaným...

    OdpovědětVymazat
  6. Jako obvykle můžu jen chválit.....projekt od Stephena se jeví stále zajímavějším. Uvidíme, co se z toho vyklube ve finále...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se k finále brzo propracuju:-) těším se na poslední část:-)

      Vymazat