pátek 31. října 2014

Tajemné pletení se Stephenem


Dlouho očekávaný den - začíná společné pletení návodu, který zatím zná jen Stephen West - Mystery KAL2014 -Exploration Station
Tohoto pletařského dobrodružství se zatím účastní 940 lidí z celého světa!
Dnes byla zveřejněna první část návodu, ještě tři a nový šátek bude na světě:-)


Příze vybrány a večer s velkým potěšením nahodím:-)


Díky, díky, mé nadšení zatím nezná mezí:-)

 A jak říká Stephen ve videonávodu: HAPPY KNITTING!


P.S: Petro, moc děkuju za inspiraci, tu zlatou žlutou Alpacu jsem prostě musela zkusit:-)

12 komentářů:

  1. Na to jsem hrozně moc zvědavá, co na konci ukážete !

    OdpovědětVymazat
  2. těším se ... máš krásnou kombinaci ... a ta písková to rozsvítí

    OdpovědětVymazat
  3. Na mě netypická barevná kombinace ... a to mě láká -) zas to s barvami zkusit neprošlapanou cestou..

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se, co to bude nového. Od Stephena jsem viděla jen samé krásné věci! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zvědavá, jen aby to nebylo něco moc ulítlého:-)

      Vymazat
  5. Moc pěkná kombinace. Alpaka má vůbec barevnici velice příjemnou. Líbí se mi to lehké tlumení svítivosti odstínů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív jsem zvažovala BabyAlpacu Silk (doma mám slušné zásoby, že bych jako něco využila), ale Alpaca mě barevnicí přesvědčila víc:-) Tak vzhůru do dalších ok!

      Vymazat
  6. Alpakový bude báječně hřát. A.. koneckonců, proč by neměl být šátek pestrý a trochu divoký?? Též jsem zvědavá na výsledek. Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Žlutá je dobrá. Stephen je dobrý, ty jsi dobrá ... to musí vyjít :)

    OdpovědětVymazat