pondělí 23. června 2014

Cupido #2






Z lednového pletařského večírku U tří ocásků jsem si kromě parádní nálady odnesla i luxusní kousek od 0negRH. Dlouho jsem přemýšlela, co z něj uplést, aby příze co nejvíc vynikla a výsledek je tu:
 nákrčník - měkký, příjemný, barvy ještě hezčí než na fotkách - já už se těším na podzim!

Návod:CUPIDO
jehlice č.5

6 komentářů:

  1. Heli, paráda! Moje barvy! Ty vlny od OnegRH ale jsou! Já teď "zápasím" s raglánem pro Ronju, už ho mám začištěný, upravený kolem krku, ale ještě mi chybí levý rukáv... Tak pletu šálu a koukám po něm, jak si hoví v košíku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem na tom stejně:-) Filipův svetr čeká na rukávy a já jsem začala další šátek:-)

      Vymazat
  2. Páni, to je parádní vzor! Výborná volba pro tenhle typ příze. Nákrčník se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám taky moc ráda takové jednoduché a přitom zajímavé vzory, na jehlicích už je další Cupido:-)

      Vymazat
  3. Zase moc hezká prácička a příze je fakt krásná....:-)

    OdpovědětVymazat