pátek 13. září 2013

Baktus scarf #2


Baktus - pruhovaný trojúhelníkový šátek - mě nepřestává fascinovat - taková dokonalost a krása v jednoduchosti - těch variant, co mě ještě napadá...a taky že nějaká další určitě bude:-)

Tento je druhý a je to jeden z dárků pro milou Kristýnu k narozeninám, které jsem pletly s Katkou.
Přála bych jí, aby ji hřál tak, jak ona hřeje jiné ....

Kristy, enjoy:-)

Příze:    Jawoll Magic Dégradé, barva 85.0028, spotřeba 0,65 klubka (260 m)
             Drops Alpaca, barva 9020, spotřeba 1,7 klubek (280 m)
Jehlice  č.3










6 komentářů:

  1. Helčo, Baktus je opravdu šiki, stejně jako ty fotky a Ty na nich! díky moc za tak tvořivý dáreček!:-))K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristy, moc rádo se stalo:-) Těším se na fotku:-)

      Vymazat
  2. Krásný a dlouhatánský baktus. Chystám se letos na nějaký pořádně muchlovací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-) Ten můj první je tak tak na omotání kolem krku, musím si uplést taky pořádně dlouhý:-) Muchlovací - už jenom to slovo hřeje:-)

      Vymazat
  3. baktus = fascinace furt i u mne. občas v představách sklouznu k něčemu "krajkovému", abych stejně skončila zase u něčeho krásně strohého:-) moc se vám to, holky, povedlo. pecka. j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem:-) jednoduchost a barvy černá a šedá - krása...jaktože nic ještě nemám? to se musí změnit:-)

      Vymazat